Monday, October 25, 2010

~AKU MAHU KENANG HARI INI~


SALAM~


Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar. . .
Masyallah. . .Astaghfirullahalazim~

hari ini istighfar pjg aku dibuatnya. . .
tp aku redha sepenuhnya
segalanya sudah ditentukan oleh DIA yg ESA. . .

berita kematian ibu kepd shbtku telah meruntuhkn emosi di kalbu
melihat sahabat ini menangis membuatkan ak fhm sesuatu
sabarlah duhai adikku
moga roh ibumu dicucuri rahmat. . .
takziah buat keluarga arwah juga~

meniti perjalanan ke sana
memerhatikan alam ciptaan ILAHI
ak agak kesal kerna captencegu da second tidak menemaniku
merenung dan memerhati
dealing wif people membuatkan mataku terbuntang luas~
mcm2 rupanya. . .

pulang ke istana beradu
singgahsana menanti
tapi perut pula berkriut
mulakan pecutan dgn lafaz agung

tapi
hny DIA sj yg mengetahui
kifarah dosa mungkin~
biarkan aku berbicara dgn mata hati shj ketika ini~
biarlah rahsia jdnya. . .
Aku redha ya Tuhan. . .

dan aku bersyukur dipertemukan dgn insan yg sebaik dia
yg tiada byk songeh dan hny mengiakan sj
membantu tnpa cerewet
sungguh msh ada insan seperti itu ya??
Alhamdulillah~terima kasih Ya ALLAH
dan terima kasih buat insan itu~

dan buat shbtku. . .
sabar ya~
ada hikmah di sebaliknya. . .
(kalu tidak, kena kawen dgn pemilik ferrari la jwbnye. . .heee~)

dan pulang
Ya ALLAH. . .
lg sekali~
KAU berikan aku tanggungjwb dan amanah yg perlu aku pikul
(sungguh aku malu dan segan sebenarnya. .masih ramai yg laen layak drpdku)
berikanlah aku kekuatan ya TUHAN~
tidak terangkat rsnya jari ini mahu menekan keypad. . .
aku takut tp insyALLAH aku akn cuba sehabisnya~

dan
kini~
berpeleseran di singgahsana polkadot ini
jenguk di meja study ada dadih dan sebungkus ns goreng lagi~
sapeka yg akn habisknnya??
teeeeetttttttttttttttttttttttttt. . . .

sekian,
salam. . .

p/s:hari yg fatigue. . .sengal rs sendi2. ..tp segalanya ketentuan DIA~sabarlah wahai diri. . .sabarlah~