Friday, January 07, 2011

~ANGKUBAH~


Salam~

ari ke bape da ek kuliah. . .
yg pastinye da rs bahangnye timbunan kije yg akn melanda~fiuhhh. . .
kuliah dan tutorial berjln dgn lncr dan masing2 pensyarh mahukn yg terbaek begitu jg kami tp ye lah, kena redha shje dgn ape yg ditetapkn walau xgemar mcm mne skalipn. . .duh~

"Baiklah cegu2 sekalian, kerajaan telah menetpkn supaya pljr tahun satu edu perlu bljr Maths dlm BM kembali"

hahahaha~beginilah eductn di Mesia bumi bertuah. . .senantiasa menjd bhn experimnt~smp bile ntah mahu mengfokus kpd satu2 perkara dgn telus. . .kesian kt lectrer kesian lg kat student~suda fenin la. . .konfius~

ak belek2 la nota2 maths(da amik maths, xkn nk belek notes bio plak kn)
"setengah-setengah perhubungan angkubah boleh juga ditunjukkan dlm bentuk jadual atau graf"
amenda la aiii menatang angkubah tue???

dunia dlm dilema seketika. . .byk yg perlu dinyahkan dan dikutip di laen tmpt~
berilah kekuatan kpd diriku ya Khaliq. . .


::angkubah=variable


5 comments:

Dear Yayien said...

huhu..nape la diorg tukarkan??
kan bgus kalo dalm bhs enggeris...
brulah stdnt2 msia leyh stndg ngan stdent luar :)

cegu na said...

owh...variable..

Idil Farhan said...

haha,,aku pun xtahu angkubah tu..klu istilah kimia,mgkin tahu..hehe
tp aku stuju klu blaja dlm bm balik,baru bhs kita maju..

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

ain>>ermm. . .itu xdpt dipastikn lg~msh dlm experiment kn~huhu

cegu na>>ce tgk notes pn adilah~haha. . .

idil>>ada pro n con nye~tp ak ase ngaji dlm bhs german lg best en~hehehehe. . .

Idil Farhan said...

haha,betul,ada pro n con..jerman?peh,berasap palo aku ni..haha..b.i much better la,sbb brape puluh tahun blaja bi..haha