Thursday, March 10, 2011

~AKU SUDAH PUNYA PILIHAN HATI~



aku sudah punya pilihan hati
tunggu persediaan yang rapi
juga wang yg mencukupi
akan terlaksana la nanti
INSHALLAH

puas aku mencari
dan kini sudah aku temui
pilihan hati kechil ini

mulanya, mataku dikaburi
sama ada dia ataupun dia yg aku cari
sinar yg diberi tiada pengharapan yang pasti
keinginan di kalbu seketika menurun dan seketika mendaki
tp kini aku yakin dan pasti
dialah pilihan hati~

membawa aku kepada pencahayaan yg memuaskan hati
xkira di mlm hari mahupun dinihari
tetap bersama di segenap inci
moga impianku ini terlaksana nanti~




Nissin Di622 digital external flash
dlm masa terdekat ini
pilihan hati terarah ke sini


Tamron AF18-200mm F3n5-6.3 Di II
ini jauh lagi
tunggu ada income berkati
baru dapatkan ini. . .hihi


walaupun nikon ak miliki
namun yg termampu hny ini (tp kena ikat prot jgak neyh~)
moga pilihan hati akan digenggami
di suatu hari nanti. . .keh3~


mode:berangan~huhu. . .
xprefer nikkor lense or kit2 yg dr nikon walaupun gne nikon sbb sgt la mahal kn~xmampu hah.
sekian dari hati ini~

pen off. . .chiaoooo~


4 comments:

AMD said...

flash henpon sy xmau ka??

luqkhman jailani said...

boleh aku aku pinjam. hehe

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

flash henpon awk nk wat pe???
hehe~

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

xbeli lg pn. . .
nt da beli bole la kasik pnjm naa~heee