Thursday, May 05, 2011

~TIDAK SEMUDAH ITU~




okei~
ini kali ketiga aku mengarang. . .
dua kali da aku karang n then aku tekan "ctrl + A"
pas tue aku "Del"~duh. . .

tidak semudah itu ye untuk melampiaskan sesuatu cz aku menaip di sini bkn untuk menyembur perkara2 yg xsepatutnya. . .

bertatih di tanah ini
membuatkan diri aku tersedar
yg tidak semuanya mudah
tp masih ada yg mengambil mudah walaupun perkara itu payah sebenarnya

dan bagi aku~
tidak semudah itu untuk menghalang diri drpd terus memerhati
sebab aku rskan pabila DIA memberi kita pnjm anugerah yg tiada tandingnya
maka gunakanlah sebaiknya~ye dok??

aku memerhati bkn saje suka2
tp aku memerhati sebab aku mahu belajar sesuatu drnya
dan aku pasti sesuatu bhw
tidak semudah itu untuk mentafsir apa yg aku perhati~


gmbr hiasan~KBP RAPTAI. . .




No comments: