Saturday, June 18, 2011

~MAK CIKKKK???~


Salam petang Sabtu. . .

Syukur, selesai suda majlis kesyukuran perkahwenan anak jiran aku tadi. . .
Baru aku nmpk betapa akrabnya jiran tetangga di kwasn ini tatkala sesuatu majlis diadakan~ Maklum la, bukan salu aku duk lama2 kat rumah neyh. . .Salu kalu cuti semedang xde kat Penang. . .tapi, alhamdulillah cuti kali neyh dihabiskan sepenohnye di Penang(dgn banganya!!)

Sampai aje tmpt kenduri(kami dr pehak pengantin lelaki) dengan bw hantaran sebnyak TIGAPLO DULANG, 30 okei!!xpena lg sebnyk tue. . .mgkin adat org kt sni kot~huhu. . .
aku dgn nikon saje duk tembak2. . .pas tue smp part tgkp gmbr jirn tetangga. . .

Dengan senangnya ak suh bdk2 posing. . .
aku : kaih danish, buat2 blakon. . .nk tgkp gmbr neyh~
ifa : weyh yan(abg kepd danish), MAK CIKKKK neyh kenal adeq hg la. . .
(omaidear!! dat girl jz call me MAKKK CIKKK~ MAK CIKKK okei!!)
toink3~ naseb bek dye ckp pelan. . .kalu x. . .hahaha~punya la aku pakai attire paling sempoi, dye pggl aku MAK CIKKKK~
(sedrla diri cik kak oiii!! tangan-ke-bahu-mata-ke-atas)

tue je cter nye. . .
yg herannya, aku memg nmpk mcm MAK CIKKK ke??
tua da aku neyh upanye~beringatlah diri oiii!!heee~

Jom layan~suasana sekitar kenduri. . .



mempelai (abg azwan n isteri)
(maaf, tatau nama isterinye~my bad!!)


gubahan masjid yg abah buat!!


hantaran lain


sireh junjung mesti ade


yang lain-lain


budak yg pakai baju pink ni la yg pggl aku MAK CIKKK~



sekian~ALHAMDULILLAH. . .

6 comments:

athirah mddesa said...

mak wan..hehehe joke2..cmna ha muka budak tu time dia pgl mak cik..sure innocent gila

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

aah~innocent giler. . .hehe!!

zT said...

30dulang wan?bia betikk...! bnyk ooh haha

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

aah~30 dulang. . .tp kebnyakannya jiran2 bg sebgai adiah la tp derang buat dlm bntuk hantarn~

mIra said...

haha..makcikk wan...
hahahaha....

tapi wan,,30 hantaran..gile sehh..anka raja ka pa???

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

amboi miraaee~hahaha. . .
xde la. . .itu kire mcm hadiah jiran2 ntuk pengantin la, derang buat dlm bentuk hntaran~