Saturday, September 24, 2011

~TERARAH RONTA RASA~


Salam. . .
Alhamdulillah. . .
segalanya telah selesai~
Baru la bole bersenang sedikit melepaskan ketegangan kepala menulis kembali coretan yang mungkin agak sudah usang(mane ade, baru minggu lepas pe pegi sane. . .)~

FESIS '11 telah berjaya dilaksanakan dengan gemilangnya. . .
Bertambah lagi pengalaman di bumi IPG ini~
Syukur kepadanya. . .

Di sini ingin aku bawakan sebuah bingkisan daripada hembusan bayu tatkala terbenamnya matahari di bumi Chenang~phhheeewwwiiitttt. . .
SUBHANALLAH. . .sungguh indah kebesaranMU ya TUHAN~













taken by: captencegu D3000
location: Chenang

********************

Aku nukilkan sebuah bingkisan
Sambil mendongak kuperhatikan
Lantas minda memutuskan
Mencari sesuatu yang tak dapat diluahkan

Aku lihat dia hatiku tertanya
Aku pejam mata menghilangkan prasangka
Aku tak mahu hatiku ternoda
Sebelum waktunya tiba

Aku tahu disegenap rasaku
Ku juga tahu KAUlah yang menetapkannya untukku
Dan kutahu hamparan kekuatan ini milikMU
Aku tahu inilah kasihMU


******************



p/s: Nantikan entri FESIS '11~vogue gitu. . .heee~


No comments: