Monday, November 28, 2011

~MENTALITII~





Waaaahh~
bagus betol mentaliti editor akhbar tempatan kita ye. . .
kalah maen bola pun memalukan negara aiye??jemmm. . .
kalau nak kate gejala rasuah berleluasa di Malaysia malukan negara boleh la diterima akal, ini tidak~
Adat bertanding la, mesti ade yang menang dan ada yang kalah.

Kalau dah menang tu kemain dijulangnya, kalu kalah inilah nasibnya.
Cubalah hargai effort yg skuad Malaysia da tunjukkan, ini tidak dibalunnya sesuka hati~



p/s:tak terlamabat kot ntuk ucapkan "SALAM MAAL HIJRAH 1433"~moga tahun hadapan lebih baik daripada tahun sebelumnya. . .

dan

"SANAH HELWAH" buat sahabat jauh nun di Muenster, Jordan, Adelaide dan sahabat dekat di Nilai, Bangi~



5 comments:

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

yeah~nk wat cne ain. . .
da gitu cre org sni(tp xsemua la)~

Idil Farhan said...

tq wan.2 kali mu wish birthday aku.terharu.nok jerit sero.wakaka

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

jerit la. . .
aku nk denga sampai mesia mu jerit. . .hehe~

Syahira Ismail said...

salam,
mmg xpatut kan..patutnye saman aje paper tu.saja je nk highlightkan ayat tu. demotivate semangat players

snf said...

selamanya harimau malaya:-)