Wednesday, April 20, 2011

~BOLE PLAK CMTUE EA~



Hamdallah. . .
dis week pny tugasan bert da setel
tinggal yg ringan2 saje. . .
ntuk member2 yg bakal duduk kt dewan periksa. . .
selamat berjaya dengan ujian donia ya!!viel gluck guys~

okei~

BABAK SATU
Lectur Hall
Mrs L: kamu semua nk denga citer x?
students: yg angguk ada, yg terlentok kt meja pn ada, yg xbg respons lg la kn~huhu
Mrs L: waktu sy kt NZ dulu, sy pena nmpk dua org yg kurg upaya(cacat fizikal) sedang duk meluahkan kata2 chenta kat tmn menggunakan teknologi (supa mcm komputer bole ckp la). so semua org bole denga. yg herannya org yg lalu-lalang kt situ buat dunnoe sje.
students: wow~cool giler!!ada jgak yg xde respons. . .duh~
Mrs L:cuba bnd tue jd kat Mesia. . .mesti ada yg kata. . .apa la~mesti punyala ada yg duk sokseksoksek kn. . .suka sgt jg tepi kain org. . .hermmm~da jd budaya kt sni. . .
students:giggling. . .hehehe~


BABAK DUA
Pasar Besar Tessa Collin (T*S*O). . .
pekerja: nape buat sy mcm neyh encik?saya mai awai pa kije td. . .jgn r wat mcm ni kt sy
bos kecik: hg duk wat pala pa?hg tue kije ngn org. da twu kije ngn org buat mcm kije ngn org. hang duk mohong kt ak wat apa?
pekerja:sungguh cik~sy xmohong pn. . .
bos kecik: dah la. . .mls ak nk lyn hang. . .
(aku berlegar-legar di kwsn bread ntuk cr kot2 ada roti2 yg sedap smbl menjeling ke arh 2 org manusia itu)
aishhh. . .nk ckp masalah xpaya ckp kt public kot. . .
kalu ye org tue buat salah tok sah la duk bising2 kt situ. . .tego la elok2~
BOLE PLAK CMTUE EA~aku duk doa je dlm ati td agar si pekerja xnaek baran. . .huhu

konklusinye. . .perlu ke kite jg tepi kain org??dah kalu dye yg duk jerit2 meluahkan perasaan. . .bkn kite sengaja nk dengar kn. . .tp itulah realiti donia. . .Moga kita sentiasa dilindungi oleh DIA~

sekian. . .
aku nk minta maap weyh kalu aku ada wat silap kat ampa. . .ampa dan ampa~
maafkan aku ea. . .kenyet3~


tori pix


No comments: