Wednesday, April 20, 2011

~KETAHUILAH~



Ketahuilah~
tidak dinamakan manusia jika xmelakukan salah
tapi manusia xakan tersalah buat kedua kalinya
tidak aku pinta untuk kuasa dan percaya
namun itulah yg berguna dlm menguasai jiwa
tidak aku berharap dan mengharap
tapi melihatkan diri yg serba ketandusan
itu yang bermaharajalela. . .

Ketahuilah~
kita satu ummah, tiada dua dan tiada tiga
tiada kaum muda tiada kaum tua
tiada mainstream tiada underground
tiada surau satu tiada surau dua dalam satu kampus
ayuh bersatu membina kekutan yg luar biasa
biar dipandang jengkel dek kerana pelik
tp pandangan DIA adalah segalanya

Ketahuilah~
aku xtahu ape yg kau tahu
kerana aku tahu kau juga xtahu ape yang aku tahu
jadi, untuk tahu menahu
marilah kita berdiskusi untuk mengetahui
selagi kapla duk ikut angin sendiri
memg sampai bila2 xkn menjadi

Ketahuilah~
yang pasti ada tgn yg akan merungkai benang yg terbelit itu
tidak akan berubah sesuatu kaum itu jika mereka xmahu mengubah nasib mereka sendiri
bertindaklah sebelum terlewat
aku takut nanti kita xsempat hbs menjahit sbb benang terbelit tue xdirungkaikan
ketahuilah. . .ketahuilah~






No comments: