Tuesday, January 31, 2012

~SKETCHING OF MINE~


7-16 tahun~
org bertanya, "apa hobi kamu ye wani?"
ak menjawab, "melukis". Tp xpenah melukis pn tatkala itu. Mungkin hanya mahukan org yg bertanya berpuas hati kerna pertanyaan yg ditanya tidak dibiarkan kosong begitu sahaja. Atau mungkin waktu itu aku bercita-cita ntuk menjadi seorg arkitek.

17-sekarang~
org bertanya, "apa hobi kamu ye wani?"
aku menjawab, "ntahlah~tiada yg tetap tp kekadang tu melukis". Tp sekarg, ya! Aku menyatakan kerna kerna aku buat perkara itu terkadang bila aku punya waktu terluang. Dan mungkin kerna aku bakal menjadi ARKITEK yang akan melakar kejayaan anak bangsaku akan datang~in sya ALLAH. . .
















~simple sketching of mine~



pssssttt:dan sungguhlah, kata-kata itu merupakan doa bagi setiap insan.



2 comments:

SIS said...

fuyyooo....Ir k.wan
bukan simple tu.

SYAZWANI SAJIRI WAN said...

aishh~
syira. . .cikgu lg best~heee. . .